2010. június 20., vasárnap

Leon

Ma viszonylag rovid tavot tettunk meg, kb 22 km-t. En megint lemaradtam a tobbiektol, mert a vizholyag miatt csak lassan tudtam haladni. Imola fél 11-kor felhivott, hogy 11-tol mise van a katedralisba, probaljak meg odaerni. Ekkor mar bent voltam Leonban, de annyira hosszu volt a kozpontig az ut es egy helyen el is tevedtem, hogy csak fel 12-re ertem be. A Leoni katedralis eszmeletlen szep, hatalmas szines ablakaival, gyonyoru oltaraval. Egyszerre tobb pap misezett es aldoztam is. Imolaekat is eszre vettem az elulso sorokban.

Kiultunk a katedralis ele a padokra, vagyis kifekudtunk, lekezeltuk labainkat, majd elindultunk varosnezobe.

Leon gyonyoru varos, lattunk egy szepseges Gaudi hazat is. Elindultunk Viergen de Camino fele. Ez meg 7 km Leontol, nekem orokkevalosagnak tunt.

Nagyon klassz a szallas, tagas, tiszta furdoszobakkal. Most pihenunk holnap 32 km-t fogunk menni

3 megjegyzés:

  1. Drága Adélka!
    Egyenesen szuperhősök vagytok a szememben!
    Tudom, hogy Számotokra ez nemcsak a vízhólyagok emlékét jelenti majd,sőt az lesz az első amit rögtön elfelejtetek, ha meglátjátok és megtapasztaljátok az óceánt...
    Örülök, ha ti örültök,fájlalom a ti fájdalmatok. Azonban ez mindenestől és maradéktalanul a Te, a Ti megélésetek marad. Köszönöm, hogy azért én is részese lehetek általatok ennek az útnak.
    Kitartást, az Úr kegyelme áradjon reátok!!
    Pusy: mirinda

    VálaszTörlés
  2. Koszi te kis Mirinda. Azert szuperhos eros tulzas, sajnos nem turjuk neman szenvedeseinket, jajgatnak a hosok es sziszegnek.

    VálaszTörlés