2010. június 19., szombat

Mansila de las Mulas

Ebben a varoskaban vagyunk most, nem messze van Leontol. Kicsit konnyebb napunk volt, csak 27 km-t gyalogoltunk.

A tegnap Bercianosban szalltunk meg, én nagyon nehezen tudtam haladni mert mindkét talpamon fájt a vizholyag, raadasul ujat is szereztem. Lemaradtam a tobbiektol, egy orával késobb ertem be a szallasra mint Imolkaek. Alig birtam magam vonszolni a nagy melegbe.

Ráadásul itt a mesettan már 6 km-rol latszik a kovetkezo falu, aztan csak mesz mesz soha nem ersz oda.


Mikor beertem a faluba, ami eleg kis porfészek volt Bumbi jott szembe, mert neki meg erre is maradt energiája.

Az albergue adomanyos volt, tehát azt is megtehettuk volna. hogy nem fizetunk semmit, de hat annyi szeretettel fogadtak, hogy ez eszunkbe sem jutott.

Este kozosen krumplit pucoltunnk és egy német onkentes csajszi golyast fozott és el is mondták, hogy ez speckó magyar kaja és montak, hogy mi magyar lanyok vagyunk.

A vacsoranal mindenki sorba felallt es mondta a nevet es honnan jott.

Utana volt egy rovid negy nyelvu istentisztelet, olasz-angol-nemet-spanyol.

Reggel hatkor indulas Mansila de las Mulas fele. Imolanak is es nekem is nagyon fajt a labunk, Imi egyik labujjat korbeerte a vizholyag, nekem fajtak a regiek.

Alig 6 km utan meg kellet allnunk Imi laba nagyon fajt, leultunk egz padra es elkezdte muteni. Tube cerna, atfuzni a vizholyagon, betadin, leragaszt.

Beertek kozben a Madridi fiuk, ok is segedkeztek a mutetben, odaert Lukas is, o is eloszedte az betadint.

Lukas egy picike kis lengyel emberke, 4 gyereke es 2 unokaja van es annyira  gyors a Madridiak csak gepnek hivjak.

A konzilium segitett Imo laban es elindultunk. 2 orara ertunk be Mansillaba, volt idonk pihenni, lábat apolni, mosni, internetezni.

Laura a hospitaliero egy spanyol lany elmondta, hogy tud magyarul, jobb, bal, kurva jó.
Imola mondta nakei, hogy annyira fajt a laba, le akarta vagni. Mikor leultunk vacsorazni jon egz furesszel, ki az a magyar lany, akinek le kell vagni a labat. :)

Lekezelte mindkettonk labat, nagyon lazak vagyunk most és megerdemelt sorikenket fogyasztjuk.

Tibi, Bumbi nem, o csak teat iszik :)

2 megjegyzés:

  1. Ti HŐSŐK vagytok, hisz vizhólyagos lábbal újra cipóbe bujni, és 30 kilómétereket gyalogolni nap, mint nap !!!
    Megérdemlitek a söröket ! Egészségetekre !

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom Ágihoz, én sem fogalmaztam volna jobban : ) Jó pihenést a holnapi indulás előtt és kívánok hólyagmentes további napokat. Puszi

    VálaszTörlés